Tuesday, September 27, 2016

Volledige resensie van pinocchio binary options trading strategie

Volledige resensie van Pinocchio Binary Options Trading Strategie Pinocchio - Kids movie of Binêre opsies strategie? Wel, Geppetto, ek wed jy nog nooit gedink 'n finansiële handel strategie sal vernoem na jou hout pop, maar hier praat ons oor die "Pinocchio" strategie. Net soos die pragtige hout pop het 'n verslawing aan lê, is die "Pinocchio" kers probeer om ons te lieg elke keer ... maar met min sukses, want ons is op dit en dit is wat dit winsgewend maak - ons weet dit gaan ' lê vir ons. A Pinocchio bar, ook bekend as 'n PIN bar het 'n baie klein liggaam en 'n lang lont (of neus). Onthou hoe Pinocchio se neus het meer elke keer as hy vertel 'n leuen? Dieselfde gebeur met die pen Bar-die pit word langer as prys gaan in een rigting en dan terug op dit. Hoe langer die pit, hoe hoër is die waarskynlikheid dat die prys die teenoorgestelde manier sal gaan en dat die aanvanklike rigting was 'n leuen. Die strategie bestaan ​​uit kort gaan as die pit is en gaan lank as die pit is af. Die beginpunt wissel as 'n paar handelaars verkies om te wag vir die volgende kers aan ingegaan om die 50% Fibonacci vlak van die Pin bar en ander gaan net onmiddellik na die pen bar sluit. Eenvoudig, reg? Waarom het die Pinocchio Strategie suig? Hmm ... dit kan suig omdat jy nie net tik 'n handelsmerk na elke Pin bar en 'n paar ervaring is nodig om markomgewing te meet. Byvoorbeeld in 'n down tendens, nadat 'n minderjarige tydren, as 'n lomp Pin (die pit is in die boonste deel van die kers) vorm 'n sterk weerstand vlak met 'n ossillator wat verborge lomp divergensie Ek sal 'n handelsmerk vinniger te neem as wat ek kan sê Gepetto, maar as die pen is countertrend, kan ek maklik verbrand en hoewel ek nie van hout gemaak soos Pinocchio, sal dit nog steeds seer. So het die Pinocchio strategie is nie baie newbie vriendelik selfs al is dit lyk maklik genoeg in die begin. Nog 'n nadeel is die taamlike groot stop verlies nodig. Sodra die skuif het teen My en het die hoogste punt van die pen bar (as dit 'n lomp Pin), moet ek vroeg sluit of te kry uit die handel deur enige middele wat nodig is. Maar soms die punt waar ek besluit om my verliese te sny is te ver weg en die handel word te riskant. Hoekom die Pinocchio Strategie nie drink? Afsluiting


No comments:

Post a Comment